Brand manager consultant - Syntra leertijd

Opleiding "Brand manager consultant"

De opleiding leidt tot een hoog profiel op de arbeidsmarkt waardoor de cursist al over voldoende marketingbagage moet beschikken.
Het is zeker niet de bedoeling om marketingbeginselen te herhalen.
De beperkte uren van de opleiding gaan helemaal naar specialisatie en behandelen zowel het element brand management als het element consultant in de diepte.    
In deze opleiding leren de cursisten aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe je de merkenstrategie van een bedrijf kan bijsturen of op punt stellen.
Ze leren hoe je een strategie moet uitbouwen om de waarde en naambekendheid van een merk te vergroten. Hierbij wordt rekening gehouden met de beoogde doelstellingen van de klant en de kosten die daarmee gepaard gaan.
De cursisten leren bovendien hoe je voor een klant 2 merken naast elkaar in de markt kan zetten zodat ze beide de beoogde doelstellingen behalen en mekaar bijvoorbeeld niet gaan beconcurreren.
Tijdens de lessen wordt er vooral gewerkt met voorbeelden van bestaande merken.
Zowel good practices als bad practices komen hierbij aan bod. 

Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.

Waar kan ik "Brand manager consultant" volgen?

Syntra Brussel - Campus Tours & Taxis
  Havenlaan 86c 1000 Brussel
info@syntrabrussel.be
http://www.syntrabrussel.be

Brand manager consultant - Syntra leertijd

Opleiding "Brand manager consultant"

De opleiding leidt tot een hoog profiel op de arbeidsmarkt waardoor de cursist al over voldoende marketingbagage moet beschikken.
Het is zeker niet de bedoeling om marketingbeginselen te herhalen.
De beperkte uren van de opleiding gaan helemaal naar specialisatie en behandelen zowel het element brand management als het element consultant in de diepte.    
In deze opleiding leren de cursisten aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe je de merkenstrategie van een bedrijf kan bijsturen of op punt stellen.
Ze leren hoe je een strategie moet uitbouwen om de waarde en naambekendheid van een merk te vergroten. Hierbij wordt rekening gehouden met de beoogde doelstellingen van de klant en de kosten die daarmee gepaard gaan.
De cursisten leren bovendien hoe je voor een klant 2 merken naast elkaar in de markt kan zetten zodat ze beide de beoogde doelstellingen behalen en mekaar bijvoorbeeld niet gaan beconcurreren.
Tijdens de lessen wordt er vooral gewerkt met voorbeelden van bestaande merken.
Zowel good practices als bad practices komen hierbij aan bod. 

Voor deze duale opleiding kan de school een aanloopfase organiseren.
Tijdens de aanloopfase word je voorbereid op de instap in duaal leren.
Er wordt een individueel traject voor jou uitgewerkt. Duur en inhoud van de aanloopfase liggen niet vast.
De aanloopfase kan je maar volgen als je van de klassenraad, na screening, het bindend advies: ‘Aanloopfase’ hebt gekregen. Meer info op school.

Waar kan ik "Brand manager consultant" volgen?

Syntra Brussel - Campus Tours & Taxis
  Havenlaan 86c 1000 Brussel
info@syntrabrussel.be
http://www.syntrabrussel.be