KNMC JOMA
Maantjessteenweg 130
2170 Merksem
03 645 59 60
joma@knmc.be
https://knmc.be/
(De school heeft extra informatie toegevoegd over haar aanbod. Neem een kijkje bij 'Extra info'.)
| 3e jaar | 4e jaar |
|
|
|
5e jaar
6e jaar
7e jaar gericht op arbeidsmarkt na OK3
Infomomenten
15-03-2026 : 10.00 uur -
13.00 uur
29-05-2026 : 16.00 uur -
19.00 uur
Inschrijvingsmodaliteiten
Informatie over inschrijven
Deze informatie valt onder de verantwoordelijkheid van de school!
De 2e graad Haar- en schoonheidsverzorging, de 3e graad Haarverzorging, de 3e graad Schoonheidsverzorging en het 7de jaar BSO Kapper-stylist hebben les in de Stella Marisstraat 2.
School deelt studierichtingen in volgens interessedomeinen.
Voorschoolse opvang - Startuur voorschoolse opvang: 8u.00
Naschoolse opvang - Einduur naschoolse opvang: 16u.30
Begeleide studie na de schooluren - Einduur studie: 17u.00
School bereikbaar via openbaar vervoer.
Trein - station: Antwerpen/Luchtbal ![]()
Centrum voor leerlingenbegeleiding
Vrij CLB De Wissel Antwerpen - Campus Noord Merksem
Gagelveldenstraat 54
2170 Merksem
03 640 38 90
info@vclbdewisselantwerpen.be
https://www.vrijclb.be/leerlingen/vrij-clb-de-wissel-antwerpen
Schoolfiche: KNMC JOMA |
(De school heeft extra informatie toegevoegd over haar aanbod. Neem een kijkje bij 'Extra info'.)
| 3e jaar | 4e jaar |
|
|
|
5e jaar
6e jaar
7e jaar gericht op arbeidsmarkt na OK3
Infomomenten
15-03-2026 : 10.00 uur -
13.00 uur
29-05-2026 : 16.00 uur -
19.00 uur
Inschrijvingsmodaliteiten
Informatie over inschrijvenDeze informatie valt onder de verantwoordelijkheid van de school!
De 2e graad Haar- en schoonheidsverzorging, de 3e graad Haarverzorging, de 3e graad Schoonheidsverzorging en het 7de jaar BSO Kapper-stylist hebben les in de Stella Marisstraat 2.
School deelt studierichtingen in volgens interessedomeinen.
Voorschoolse opvang - Startuur voorschoolse opvang: 8u.00
Naschoolse opvang - Einduur naschoolse opvang: 16u.30
Begeleide studie na de schooluren - Einduur studie: 17u.00
School bereikbaar via openbaar vervoer.


