Middenschool Sint-Pieter
Kortrijksestraat 47
8020 Oostkamp
050 82 68 22
info@middenschoolsint-pieter.be
http://www.middenschoolsint-pieter.be
2e jaar A
Opmerking
Vanaf schooljaar 2024-2025 biedt de school ook het 1ste leerjaar B aan.
Infomomenten
Inschrijvingsmodaliteiten
Extra info
Deze informatie valt onder de verantwoordelijkheid van de school!
School heeft bijzondere aandacht voor STEM | |
Warme maaltijd mogelijk - betalend. | |
Voorschoolse opvang - Startuur voorschoolse opvang: 8u.00 | |
Naschoolse opvang - Einduur naschoolse opvang: 17u.30 | |
Begeleide studie na de schooluren - Einduur studie: 17u.30 | |
School bereikbaar via openbaar vervoer. | |
Opmerking Studie: maandag, dinsdag en donderdag De school organiseert een talentenuur. Leerlingen kunnen 1 uur per week kiezen uit 4 mogelijkheden: Wetenschappen-techniek, Engels, creativiteit of informatica. Het is de bedoeling dat de leerlingen via het talentenuur uitzoeken waar ze sterk in zijn zodat de oriëntering naar de tweede graad optimaal kan verlopen. |
Centrum voor leerlingenbegeleiding
Vrij CLB De Havens Brugge
Sint-Maartensbilk 2
8000 Brugge
050 44 02 20
brugge@vrijclbdehavens.be
https://www.vrijclb.be/vrijclbdehavens
Schoolfiche: Middenschool Sint-Pieter |
2e jaar A
Opmerking
Vanaf schooljaar 2024-2025 biedt de school ook het 1ste leerjaar B aan.
Infomomenten
Inschrijvingsmodaliteiten
Extra info
Deze informatie valt onder de verantwoordelijkheid van de school!
School heeft bijzondere aandacht voor STEM | |
Warme maaltijd mogelijk - betalend. | |
Voorschoolse opvang - Startuur voorschoolse opvang: 8u.00 | |
Naschoolse opvang - Einduur naschoolse opvang: 17u.30 | |
Begeleide studie na de schooluren - Einduur studie: 17u.30 | |
School bereikbaar via openbaar vervoer. | |
Opmerking Studie: maandag, dinsdag en donderdag De school organiseert een talentenuur. Leerlingen kunnen 1 uur per week kiezen uit 4 mogelijkheden: Wetenschappen-techniek, Engels, creativiteit of informatica. Het is de bedoeling dat de leerlingen via het talentenuur uitzoeken waar ze sterk in zijn zodat de oriëntering naar de tweede graad optimaal kan verlopen. |