Middenschool Middelkerke
Populierenlaan 35 8430 Middelkerke
0486 37 58 05
info@middenschoolmiddelkerke.be
http://www.middenschoolmiddelkerke.be
Schoolaanbod
Eerste graad
Opmerking
In Middenschool Middelkerke kan je vanaf schooljaar 2024-25 het 1ste jaar secundair onderwijs volgen (1e leerjaar A en 1e leerjaar B) en vanaf schooljaar 2025-2026 het 2de jaar secundair onderwijs (2e leerjaar A en 2e leerjaar B)
Infomomenten
14-03-2024: Infomoment (19.00 uur)
Infoavond en receptie
In CC De Branding - Populierenlaan 35 - 8430 Middelkerke
Inschrijvingsmodaliteiten
Extra info
Deze informatie valt onder de verantwoordelijkheid van de school!
Centrum voor leerlingenbegeleiding
CLB GO! Oostende
Hennepstraat 53
8400 Oostende
059 70 21 00
info@clbgo-oostende.be
http://www.clbgo-oostende.be/
Schoolfiche: Middenschool Middelkerke |
Schoolaanbod
Eerste graad
Opmerking
In Middenschool Middelkerke kan je vanaf schooljaar 2024-25 het 1ste jaar secundair onderwijs volgen (1e leerjaar A en 1e leerjaar B) en vanaf schooljaar 2025-2026 het 2de jaar secundair onderwijs (2e leerjaar A en 2e leerjaar B)
Infomomenten
14-03-2024: Infomoment (19.00 uur)
Infoavond en receptie
In CC De Branding - Populierenlaan 35 - 8430 Middelkerke
Inschrijvingsmodaliteiten
Extra info
Deze informatie valt onder de verantwoordelijkheid van de school!
1ste graad secundair onderwijs In Middenschool Middelkerke kan je het 1ste jaar secundair onderwijs volgen (schooljaar 2024 – 2025) en het 2de jaar secundair onderwijs (vanaf schooljaar 2025 – 2026). Studieaanbod
Vanaf schooljaar 2025 – 2026 wordt er ook een 2de middelbaar A en B aangeboden. Basisvorming: tijdens deze uren krijg je algemene vakken zoals talen, wiskunde, levensbeschouwing, sport, enzovoort. Talentenstudio: deze lesuren dienen als studieverkenning om je te laten proeven van verschillende studiedomeinen van het middelbaar onderwijs. Skills lab: tijdens dit uur kan je bepaalde leerstof bijwerken of je verdiepen en op verkenning gaan via onderzoeksvragen en miniprojecten. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||