SO
- Startpagina SO
- Structuur SO
- 1e graad SO
- 2e graad SO
- 3e graad SO
- Se-n-Se SO
- 7e jaren BSO
- Voorbereidende jaren HO
- Scholenzoeker SO
- Scholen en infomomenten
- Duaal leren
- Leren & werken
- OKAN
- Zoek studierichting
- Zoeken via studiedomeinen
- Zoeken via finaliteiten
- Zoeken via studiegebied
- Zoeken via belangstelling
- Studierendement
- Examencommissie SO
- -18j + buiten Vlaanderen
- Internaten
- Rapport schoolverlaters VDAB
- Privé-scholen
- Info voor schoolverlaters
- Keuzerooster
- Filmpjes
- Doorlichtingsverslagen
BuSO
Manager voor het automotive bedrijf - Syntra leertijd
Opleiding "Manager voor het automotive bedrijf"
Overeind blijven in de automotive sector wordt steeds minder vanzelfsprekend.
Zeker vandaag blijkt dat managers van automotive bedrijven zonder een degelijke voorbereiding niet lang overleven.
Herkent u deze problematieken in uw sector:
stagnerende verkoopcijfers ?
steeds toenemende concurrentie ?
striktere wetgeving ?
Hoe gaat u, als manager, om met:
afnemende merkentrouw ?
krappere marges ?
groeiende afhankelijkheid van merk en bank ?
Een strategische toekomstvisie en een professionele aanpak maken u sterker, met een succesvol management kan uw bedrijf het verschil maken!
Waar kan ik "Manager voor het automotive bedrijf" volgen? |
||||
|
Manager voor het automotive bedrijf - Syntra leertijd |
Opleiding "Manager voor het automotive bedrijf"
Overeind blijven in de automotive sector wordt steeds minder vanzelfsprekend.
Zeker vandaag blijkt dat managers van automotive bedrijven zonder een degelijke voorbereiding niet lang overleven.
Herkent u deze problematieken in uw sector:
stagnerende verkoopcijfers ?
steeds toenemende concurrentie ?
striktere wetgeving ?
Hoe gaat u, als manager, om met:
afnemende merkentrouw ?
krappere marges ?
groeiende afhankelijkheid van merk en bank ?
Een strategische toekomstvisie en een professionele aanpak maken u sterker, met een succesvol management kan uw bedrijf het verschil maken!
Waar kan ik "Manager voor het automotive bedrijf" volgen? |
||||
|