![]()  | 
  ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Opleiding: Beeldende kunsten | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Afstudeerrichting: Textielontwerp | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studieniveau: Master - HO | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiegebied: Audiovisuele en Beeldende kunst | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Belangstellingsdomeinen: Plastische kunsten, Techniek, | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Schoolvakken SO: Beeldende kunsten, Binnenhuiskunst, Cultuurwetenschappen, Expressie, Grafische technieken, Industriƫle kunst, Kunstambachten, Mode, Plastische opvoeding, Publiciteitstekenen, Textiel, Waarnemingstekenen, | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Klemtonen | ||||||||||||||||||||||||||||||||
LUCA School of Arts, campus Sint-Lucas Gent Opleiding bestaat hier ook in het Engels: Fine arts: Textile design  | 
  ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiepunten | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 60 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Beroepsbeschrijving- en uitwegen | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Gezien de diversiteit van afstudeerrichtingen en rekeninghoudend met snel evoluerende kunststromingen en -opvattingen, zal de beeldend kunstenaar zich voortdurend aan veranderende situaties dienen aan te passen. Ondanks de ruime keuze-imperatieven, blijft leven van de kunst als kunst voor slechts enkele gegadigden weggelegd.  Hier een overzicht van mogelijke aansluitende beroepen uit de beroependatabase van onderwijskiezer.  
  | 
  ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Vervolgopleidingen | ||||||||||||||||||||||||||||||||
  | 
          ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Instellingen | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| HOGENT, Campus Bijloke (KASK - Koninklijk Conservatorium) (23H) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Louis Pasteurlaan 2 9000 Gent  | 
  ||||||||||||||||||||||||||||||||
| LUCA School of Arts, Campus Sint-Lucas Gent (16E) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Alexianenplein 1 9000 Gent  | 
  ||||||||||||||||||||||||||||||||
        Gegevens bijgewerkt tot 22-12-2023        | 
  ||||||||||||||||||||||||||||||||