Immersive Storytelling in Virtual Reality - Postgraduaat

 

AP


Studiepunten

20

Immersive Storytelling in Virtual Reality - Postgraduaat

Algemene info

Hieronder kan je de inhoudelijke informatie van de opleiding per instelling raadplegen.

AP


Studiepunten

20

Taal

TOELATINGSVOORWAARDEN

Voor een postgraduaat bepaalt de organiserende onderwijsinstelling zelf de toelatingsvoorwaarden.

Situering

Opleiding: Immersive Storytelling in Virtual Reality 

Studieniveau: Postgraduaat - HO

Studiegebied: Audiovisuele en Beeldende kunst

Belangstellingsdomeinen: Handel-zaken, Literatuur, Techniek,

Instellingen

Meistraat 5  2000 Antwerpen
03 220 57 97    


Ellermanstraat 33  2060 Antwerpen
03 220 33 00    


Beroepsuitwegen

De jobs voor een VR-storyteller situeren zich op verschillende plekken in de media-, marketing-, advertising- en communicatiewereld. Of je gaat aan de slag in mediabedrijven, communicatiebureaus, productiehuizen, advertising-, sociale media-, content marketing-, en digitale agentschappen of intern bij bedrijven en organisaties. VR vindt ook zijn weg in de culturele sector. Via VR kan je verhalen via nieuwe virtuele platformen tot bij jouw doelpubliek brengen. Denk aan theater, dans, muziek en musea. Met VR kan je schilderijen of beelden tot leven wekken.


Gegevens bijgewerkt tot 11-06-2021

Immersive Storytelling in Virtual Reality - Postgraduaat

Algemene info

Hieronder kan je de inhoudelijke informatie van de opleiding per instelling raadplegen.

AP


Studiepunten

20

Taal

TOELATINGSVOORWAARDEN

Voor een postgraduaat bepaalt de organiserende onderwijsinstelling zelf de toelatingsvoorwaarden.

Situering

Opleiding: Immersive Storytelling in Virtual Reality 

Studieniveau: Postgraduaat - HO

Studiegebied: Audiovisuele en Beeldende kunst

Belangstellingsdomeinen: Handel-zaken, Literatuur, Techniek,

Instellingen

Meistraat 5  2000 Antwerpen
03 220 57 97    


Ellermanstraat 33  2060 Antwerpen
03 220 33 00    


Beroepsuitwegen

De jobs voor een VR-storyteller situeren zich op verschillende plekken in de media-, marketing-, advertising- en communicatiewereld. Of je gaat aan de slag in mediabedrijven, communicatiebureaus, productiehuizen, advertising-, sociale media-, content marketing-, en digitale agentschappen of intern bij bedrijven en organisaties. VR vindt ook zijn weg in de culturele sector. Via VR kan je verhalen via nieuwe virtuele platformen tot bij jouw doelpubliek brengen. Denk aan theater, dans, muziek en musea. Met VR kan je schilderijen of beelden tot leven wekken.


Gegevens bijgewerkt tot 11-06-2021